ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

چند راه کار سریع برای باز کردن درب رانا و رانا پلاس بدون استفاده از کلید

باز کردن درب رانا، شما می توانید با استفاده از چندین روش درب ماشین رانا که قفل شده است را باز کنید، اما بهتر است بدانید اگر می خواهید به بهترین نحو درب ماشین شما باز شود بهتر است با ما تماس بگیرید یا به صفحه ی کلید سازی سیار شبانه روزی مراجعه نمایید.

اما در ادامه شما را با روش هایی آشنا می کنیم که می توانید درب ماشین را باز کنید، فقط این نکته را در نظر داشته باشید، شما زمانی می توانید از این روش ها استفاده کنید که می خواهید درب ماشین خود را باز کنید و سوئیچ ماشین در دسترس نیست، در غیر این صورت باعث نقص قوانین می شوید و برای شما مشکل ایجاد می شود.

باز کردن درب رانا بدون کلید

باز کردن درب رانا بدون کلید

در این بخش از مقاله ی باز کردن درب رانا به شما چندین روش می گوییم که در این روش ها سعی بر این داشته باشیم که از ابزار های دم دست استفاده نماییم. این نکته هم در نظر داشته باشید. ممکن است با استفاده از این ابزار ها به ماشین خود صدمه وارد کنید. پس حواستان باشد که با آرامش و به صورت قدم به قدم مراحل را جلو ببرید.

اگر هم می خواهید به ماشین هیچ صدمه ای وارد نشود، و درب قفل شده به راحتی باز شود می توانید به صفحه کلید سازی سیار تهران مراجعه نمایید، تا در هر ساعت از شبانه روز که در دردسر افتادید و درب ماشین قفل شد. بتوانید به راحتی در سریع ترین زمان مشکل را برطرف کنید.

1 استفاده از بند

یکی از دم دست ترین روش ها و ساده ترین روش ها باز کردن درب ماشین با استفاده بند است. بند یکی از وسایلی است که می توان در هر جایی به راحتی پیدا کرد. حتی می توانید از بند کفش خود استفاده کنید در این روش.

اگر بند بلند نداشید بند کفش خود را بردارید، بند را یک گره ای بزنید که فضایی برای قرار گرفتن قفل داخل گره ایجاد شود. سپس بین درب ماشین و بدنه ی ماشین کمی فاصله ایجاد کنید. مراقب باشید تا به ماشین آسیب وارد نشود.

به آرامی بند را وارد ماشین کنید. زمانی که قفل داخل گره قرار گرفت، دو طرف بند را به گوشه های شیشه ببرید، دو طرف بند را بکشید تا گره محکم شود. بعد می توانید اهرم قفل را به بالا بکشید تا قفل درب باز شود

2  استفاده اسلیم جم

ابزار اسلیم جم، ابزار حرفه ایی برای باز کردن درب ماشین است. اگر بتوانید ابزار اسلیم جم را پیدا کنید. می توانید به راحتی درب ماشین را بدون دردسر باز کنید. پیدا کردن ابزار اسلیم جم ممکن است کمی سخت باشد، متخصصان ما از این نوع ابزار ها حرفه ای استفاده می کنند. کافی است برای ارتباط با ما تماس بگیرید، یا به صفحه یشاه کلید تهران مراجعه نمایید.

در این روش کافیه از با استفاده از ابزار یا با استفاده از دست خود فاصله ی کمی بین لاستیک شیشه  و شیشه وارد ماشین کنید ، فاصله باید به اندازه ای باشد که اسلیم جم از بین شیشه و لاستیک شیشه وارد ماشین شود. مراقب باشید این کار را با احتیاط کامل انجام دهید تا به ماشین خود آسیبی وارد نکنید.

بعد اسلیم جم را از فضای ایجاد شده وارد ماشین کنید. به سمت قفل ببرید و به قفل گیر بدهید، زمانی که به قفل گیر کرد اسلیم جم را به سمت بالا بکشید. حال درب ماشین شما باز می شود.

3 استفاده از میله

این روش مانند بقیه روش ها باید با آرامش انجام شود تا آسیبی به ماشین وارد نشود. در این روش می توانید با داشتن کمی مهارت درب ماشین را سریع باز کنید. اما این نکته هم در نظر داشته باشید که میله یا پیچ گوشتی می تواند به ماشین شما آسیب وارد کند پس بهتر است با احتیاط این کار ار انجام دهید.

پیچ گوشتی را داخل دستگیره درب ببرید، میله را وارد کنید، میله را با قفل درگیر کنید و اهرم قفل را به سمت بالا بکشید تا درب رانا باز شود.

4 استفاده سیم

یک سیم برداریم، یک طرف سیم را کمی کج کنید، سیمی که برداشتید بهتر است کمی محکم باشد تا زمانی که به قفل گیر داده شد به راحتی بتواند از پس قفل بر بیاید. زمانی که سیم را کج کردید حال نوبت آن رسید که سیم را از دستگیره ی درب وارد درب ماشین شود. داخل درب یک میله ای وجود دارد که باید آن را به بالا فشار دهید. با فشار دادن سیم به سمت بالا قفل مرکزی درگیر می شود و درب ها باز میشود.

سیم را می توانید از بالای درب یعنی بین پنجره و لاستیک آن وارد کنید. و زمانی که به میله ی قفل گیر کرد با سیم را به سمت بالا بکشید. حال می بینید که درب ماشین قفل شده باز شده است.

هر کدام از روش های بالا ممکن است جواب ندهد اگر سعی کردید چند بار و جواب نداد به سراغ روش بعدی بروید.

باز کردن درب صندوق رانا بدون کلید

باز کردن درب صندوق رانا بدون کلید

زمانی ممکن است می خواهید درب ماشین رانا خود را باز کنید. و برای باز کردن هم نیاز به ابزار دارید، اما ابزار شما در صندوق عقب وجود دارد و شما سوئیچ ندارید که درب صندوق عقب خود را باز کنید. زمانی هم ممکن است به صندوق عقب فقط نیاز داشته باشید. و دنبال روشی برای باز کردن درب صندوق عقب می گردید.

اولین راه و ساده ترین را که برای باز کردن در صندوق عقب رانا، می توانید استفاده کنید کلید یدک ماشین است. فرق این کلید با سوئیچ ماشین این است که کلید یدک نمی تواند ماشین را روشن کند.

اما اگر کلید در دسترس ندارید می توانید از راه دیگری درب صندوق رانا خود را باز کنید. در این روش شما با استفاده از پیچ گوشتی یا استفاده از یک چاقو می توانید درب صندوق را باز نمایید.

باید پیچ گوشتی را در داخل قفل ببرید و شروع کنید به فشار دادن و بالا پایین کردن پیچ گوشتی به اصطلاح باید بازی کنید با قفل، بعد از چند لحظه پیچ گوشتی با برخورد به مکانیزم قفل درب صندوق را باز می کند.

این روش ممکن است کمی خطر ناک باشد و به قفل شما آسیب برساند، بهترین راه این است از یک متخصص کلید سازی و قفل سازی کمک بگیرید تا بتوانید به راحتی درب صندوق عقب را باز نمایید.

علت قفل نشدن اتوماتیک درب رانا

علت قفل نشدن اتوماتیک درب رانا

قفل نشدن درب رانا ممکن است به چند عامل بستگی داشته باشد، اولین عامل خراب بودن سوکت قفل است، دومین علت خراب بودن سیم های خودرو است، سومین دلیل، ممکن است سری محرک از پین قفل است. دلیل بعدی می توان بروز مشکل در سیستم پمپ باشد.

معیوب بودن رله تایمر قفل مرکزی، در آمدن میله سوئیچ از خار پلاستیکی هم می توان علت هایی برای قفل نشدن درب رانا باشد.

اما مهم ترین دلیلی که ممکن است برای آن درب رانا شما به صورت اتوماتیک قفل نشود اشکال در سیستم الکتریکی خودرو است. بهتر است از یک متخصص برای این کار کمک بگیرید تا در سیستم ایمنی ماشین هم اشکالی به وجود نیاید.

علت عمل نکردن ریموت رانا

علت عمل نکردن ریموت رانا

کار نکردن ریموت به چند دلیل بستگی دارد که با برسی این دلیل ها و درست کردن انها در صورت خرابی می توانید به علت خرابی پی ببرید.

  1. خرابی و سوختی دستگاه
  2. تموم شدن باتری یا شارژ ریموت
  3. مشکل در برنامه ریزی ریموت
  4. مشکلات نرم افزاری
  5. فاصله ی زیاد از ماشین
  6. خرابی قفل مرکزی خودرو
  7. مشکلات در فیوز خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

باز کردن درب انواع خودرو

اخرین مقاله ها