ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

باز کردن درب برلیانس

باز کردن درب برلیانس مشکلی است که برای خیلی از افراد اتفاق افتاده است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که کلید ماشین خود را گم یا فراموش کرده باشید و ندانید که چطور درب ماشین برلیانس را بدون کلید باز کنید. در صورتی که این اتفاق برای شما افتاده اصلا نگران نباشید چرا که در این مقاله قراره به شما اموزش بدیم که چطور درب خودرو برلیانس را بدون استفاده از کلید باز کنیم. در صورتی که نیاز به خدمات کلید سازی شبانه روزی در تهران را دارید کافیه وارد این بخش بشید.

باز کردن درب برلیانس بدون کلید

باز کردن درب برلیانس بدون کلید

اگر ریموت خود را گم کردید و حال به دنبال راهی برای باز کردن درب برلیانس بدون ریموت میگردید، توصیه ی ما به شما استفاده از یک متخصص است، متخصصان می توانند به راحتی با رعایت نکات ایمنی و حرفه ای و استفاده از ابزار های حرفه ای به راحتی درب برلیانس شما را باز نمایند.

این ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم را شاه کلید تهران می توانید در یک پک کامل به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته و به صورت سیار به شما ارائه دهد برای اطلاعات بیشتر با ما تماس یا به صفحه کلید سازی سیار مراجعه نمایید.

اما در زیر به شما روش هایی گفته شده است که بتوانید با این روش ها درب برلیانس خود را باز نمایید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که این روش ها برای افرادی است که ریموت ماشین خود را گم کرده اند و می خواهند درب ماشین خود را باز نمایند. اگر در غیر این صورت است بهتر است از این روش ها استفاده ننمایید.

باز کردن درب برلیانس با سیم یا میله

در این روش از باز کردن درب برلیانس، شما باید با استفاده از دست یا یک اهرم به آرامی فاصله ای بین درب و ماشین ایجاد کنید. بین این فاصله ای که ایجاد کرده اید می توانید کیسه ی هوا، چوب، یا چند تکه پنبه قرار دهید. باید جوری باشد که بدون ضربه به درب ماشین، درب ماشین بسته نشود.

بعد از آن باید از یک میله ی بلند یا یک سیخ برای ادامه ی کار استفاده نمایید. میله را از فضای ایجاد شده بین درب و ماشین عبور دهید و به سمت کلید برقی قفل درب بروید. توصیه می کنیم میله ای که بر می دارید کمی قوی باشد.

زمانی که به کلید برقی رسیدید به کلید ضربه های محکم وارد می کنید. تا زمانی که درب ماشین باز شود باید ضربه های خود را وارد نمایید.

باز کردن درب برلیانس از طریق تماس با متخصص

اما بهترین روش و سریع ترین روش برای باز کردن درب برلیانس، یا هر خودروی دیگر استفاده از کلید ساز حرفه ای برای این کار است. کلید ساز های حرفه ای در سریع ترین زمان با بهترین کیفیت می توانند درب ماشین را بدون دردسر باز کنند.

کلید سازی شاه کلید تهران می تواند به شما این خدمات کلید سازی که گفتیم را با بهترین قیمت ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر از این خدمات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

باز کردن درب انواع خودرو

اخرین مقاله ها