ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

باز کردن درب ام وی ام 550

باز کردن درب ام وی ام 550 در صورت نداشتن ریموت یا تموم شدن باتری ریموت می تواند دشوار باشد، در ادامه ی مطلب شاه کلید تهران به شما روش هایی گفته ایم تا بتوانید درب ام وی ام 550 خود را باز نمایید.

اگر در زمان و مکان بدی درب ماشین شما قفل شد و نتوانستید درب ماشین خود را باز کنید می توانید با ما تماس یا به صفحه ی کلید سازی شبانه روزی شاه کلید تهران مراجعه فرمایید.

روش هایی برای باز کردن درب ام وی ام 550 بدون ریموت

در خود رو های کیلس دیگر سوئیچ یا کلید برای ماشین وجود ندارد و فقط کافی است شما ریموت در دسترس داشته باشید. تا بتوانید با آن درب ماشین را باز کنید، یا ماشین را روشن کنید.  شما می توانید با کلید های روی ریموت ماشین به خیلی از نقاط مهم ماشین دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از خدمات کلید سازی سیار شاه کلید کافیه وارد این بخش بشید و از خدمات کلید سازی ما برای باز کردن درب خودرو استفاده کنید.

اما یکی از مشکلات رایجی که معمولا ریموت های ماشین های کیلس دارند، تموم شدن شارژ ریموت است. با تموم شدن شارژ یا باتری ریموت شما عملا دیگر هیچ کاری نمی توانید انجام دهید.

اگر ریموت شما به هر دلیلی گم شد یا باتری ریموت شما تمام شد در ادامه به شما روش هایی از باز کردن درب ام وی ام 550 داده ایم تا بتوانید بدون ریموت این درب را باز نمایید.

این نکته را در نظر داشته باشید زمانی که کلید ماشین را گم کردید، اولین راهی که باید به دنبالش بروید استفاده از ریموت یدک ماشین، معمولا همه ی ماشین های کیلس از یک ریموت یدک بر خوردار هستند، تا زمانی که مشکلی برای ریموت فابریک افتاد بتوانند از این ریموت استفاده نماییند.

باز کردن درب در صورت خالی شدن باتری ریموت

در صورت خالی شدن باتری یا شارژ ریموت خوردو خود امکان باز کردن درب ها دیگر نیست، اما شرکت های خودرو ساز به شما یک راه حل داده اند تا زمان قفل شدن درب خودرو بتوانید از این راه حل استفاده نمایید. این روش برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرید که ریموت را در دسترس داشته باشند و بتوانند از ریموت فابریک ماشین استفاده نمایند.

یک فلاپ روی درب ماشین های کلیس مانند mvm 550 وجود دارد، شما باید آن فلاپ را در بیاورید. برای در آوردن فلاپ روی دستگیره ی درب میتوانید از ریموت ماشین استفاده نمایید.

در ریموت ماشین های کیلس یک کلید وجود دارد که می توانید با کشیدن آن کلید از پشت ریموت کلید را مشاهده نمایید. زمانی که کلید را از پشت ریموت ماشین در آوردید، باید مانند یک اهرم ازش استفاده نمایید.

کلید را در زیر فلاپ دستگیره ی درب ماشین قرار دهید و به آرامی فشار بیاورید تا فلاپ ماشین از جاش در بیاید، توجه داشته باشید که در صورت فشار زیاد یا استفاده از وسایل تیز بجای کلید ریموت می تواند باعث خصارت به ماشین شود، پس حواستان را جمع کنید و با احتیاط این کار را انجام دهید.

بعد از آزاد شدن فلاپ دستگیره ی درب ماشین را به سمت خود بکشید تا فلاپ درب کامل آزاد شود. پس آزاد شدن فلاپ شما یک قفل مکانیکی برای استفاده از کلید پشت ریموت می بینید. کلید را داخل قفل قرار دهید و بچرخانید شما می توانید با آن کلید درب ام وی ام 550 را باز کنید.

بعد از باز کردن درب ماشین دستگیره را به سمت خود بکشید و فلاپ قفل را داخلش قرار دهید بعد با یک فشار همزان به فلاپ و دستگیره، فلاپ به خوبی جا می رود. از قفل شدن ضامن فلاپ هم اطمینان حاصل فرمایید.

تماس با کلید سازی برای باز کردن درب خودرو

تیم شاه کلید با داشتن کلید ساز های ماهر و با تجربه می تواند تمام ماشین های شما را با بهترین قیمت و کمترین زمان باز کنید. نگران ساعت هم نباشید، کلید ساز ها ما در هر ساعت از شبانه روز هفت روز هفته و حتی روز های تعطیل هم آماده به خدمت رسانی شما هستند.

افراد ما به صورت سیار در تمام مناطق تهران آماده باش هستند تا زمانی که شما با ما تماس گرفتید، در سریع ترین زمان خودشان را به شما برسانند. این افراد با اسفتاده از ابزار های تخصصی و مهارتی که از آن برخوردار هستند به راحتی می توانند کار باز کردن درب ام وی ام را برای شما انجام دهند.

اگر به دنبال باز کردن درب mvm550 یا هر ماشین دیگری هستید با ما تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر هم به صفحه ی شاه کلید تهران مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

باز کردن درب انواع خودرو

اخرین مقاله ها