ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

چند راه کار عالی برای باز کردن درب ال 90 بدون کلید

باز کردن درب تندر 90، زمانی شما به سراغ مقاله ی باز کردن درب تندر نود می آیید که سوئیچ یا کلید ماشین خود را داخل ماشین جا گذاشته باشید یا سوئیچ ماشین را گم کرده اید و درب ماشین هم قفل شده است، در همین حین شما هم می خواهید درب ماشین را باز کنید. در این مقاله از باز کردن درب تندر 90 یا همان ال نود به شما آموزش داده ایم که چگونه بدون کلید درب را باز کنید.

اما بهترین راه برای باز کردن درب ال نود بدون کلید استفاه از قفل ساز سیار تهران ما یعنی کلید سازی شاه کلید است، کلید سازی شاه کلید به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته به شما به صورت سیار خدمات می دهد پس دیگر نگران نباشید، می توانید در هر کجا از تهران و در هر زمان به شما خدمات کلید سازی ارائه دهیم.

باز کردن درب تندر 90 بدون کلید

باز کردن درب تندر 90 بدون کلید

اما در ادامه به شما باز کردن درب تندر 90 بدون کلید را آموزش داده ایم تا زمانی به چنین موقعیت خوردید و نتوانستید کلید ساز خبر کنید، بتوانید درب ماشین خود را باز کنید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید: این مقاله فقط برای باز کردن درب ال نود در شرایط ضروری است، و هر گونه سوء استفاده از این مقاله میتواند باعث نقض قوانین شود، به شما توصیه می شود که از کلید سازی ۲۴ ساعته تهران شاه کلید تهران استفاده کنید تا زمانی در دردسر نیوفتید.

1 استفاده از بند

یکی از دم دست ترین روش ها و ساده ترین روش ها باز کردن درب ماشین با استفاده بند است. بند یکی از وسایلی است که می توان در هر جایی به راحتی پیدا کرد. حتی می توانید از بند کفش خود استفاده کنید در این روش.

اگر بند بلند نداشید بند کفش خود را بردارید، بند را یک گره ای بزنید که فضایی برای قرار گرفتن قفل داخل گره ایجاد شود. سپس بین درب ماشین و بدنه ی ماشین کمی فاصله ایجاد کنید. مراقب باشید تا به ماشین آسیب وارد نشود.

به آرامی بند را وارد ماشین کنید. زمانی که قفل داخل گره قرار گرفت، دو طرف بند را به گوشه های شیشه ببرید، دو طرف بند را بکشید تا گره محکم شود. بعد می توانید اهرم قفل را به بالا بکشید تا قفل درب باز شود.

2 استفاده از اسلیم جم

ابزار اسلیم جم، ابزار حرفه ایی برای باز کردن درب ماشین است. اگر بتوانید ابزار اسلیم جم را پیدا کنید. می توانید به راحتی درب ماشین را بدون دردسر باز کنید. پیدا کردن ابزار اسلیم جم ممکن است کمی سخت باشد، متخصصان ما از این نوع ابزار ها حرفه ای استفاده می کنند. کافی است برای ارتباط با ما تماس بگیرید، یا به صفحه یشاه کلید تهران مراجعه نمایید.

در این روش کافیه از با استفاده از ابزار یا با استفاده از دست خود فاصله ی کمی بین لاستیک شیشه  و شیشه وارد ماشین کنید ، فاصله باید به اندازه ای باشد که اسلیم جم از بین شیشه و لاستیک شیشه وارد ماشین شود. مراقب باشید این کار را با احتیاط کامل انجام دهید تا به ماشین خود آسیبی وارد نکنید.

بعد اسلیم جم را از فضای ایجاد شده وارد ماشین کنید. به سمت قفل ببرید و به قفل گیر بدهید، زمانی که به قفل گیر کرد اسلیم جم را به سمت بالا بکشید. حال درب ماشین شما باز می شود.

3 استفاده از میله

این روش مانند بقیه روش ها باید با آرامش انجام شود تا آسیبی به ماشین وارد نشود. در این روش می توانید با داشتن کمی مهارت درب ماشین را سریع باز کنید. اما این نکته هم در نظر داشته باشید که میله یا پیچ گوشتی می تواند به ماشین شما آسیب وارد کند پس بهتر است با احتیاط این کار ار انجام دهید.

پیچ گوشتی را داخل دستگیره درب ببرید، میله را وارد کنید، میله را با قفل درگیر کنید و اهرم قفل را به سمت بالا بکشید تا درب تندر 90 باز شود.

4 استفاده از سیم

یک سیم برداریم، یک طرف سیم را کمی کج کنید، سیمی که برداشتید بهتر است کمی محکم باشد تا زمانی که به قفل گیر داده شد به راحتی بتواند از پس قفل بر بیاید. زمانی که سیم را کج کردید حال نوبت آن رسید که سیم را از دستگیره ی درب وارد درب ماشین شود. داخل درب یک میله ای وجود دارد که باید آن را به بالا فشار دهید. با فشار دادن سیم به سمت بالا قفل مرکزی درگیر می شود و درب ها باز میشود.

سیم را می توانید از بالای درب یعنی بین پنجره و لاستیک آن وارد کنید. و زمانی که به میله ی قفل گیر کرد با سیم را به سمت بالا بکشید. حال می بینید که درب ماشین قفل شده باز شده است.

باز کردن درب صندوق ال 90 بدون کلید

باز کردن درب صندوق ال 90 بدون کلید

زمانی ممکن است می خواهید درب ماشین تندر 90 خود را باز کنید. و برای باز کردن هم نیاز به ابزار دارید، اما ابزار شما در صندوق عقب وجود دارد و شما سوئیچ ندارید که درب صندوق عقب خود را باز کنید. زمانی هم ممکن است به صندوق عقب فقط نیاز داشته باشید. و دنبال روشی برای باز کردن درب صندوق عقب می گردید.

اولین راه و ساده ترین را که برای باز کردن در صندوق عقب ال نود، می توانید استفاده کنید کلید یدک ماشین است. فرق این کلید با سوئیچ ماشین این است که کلید یدک نمی تواند ماشین را روشن کند.

اما اگر کلید در دسترس ندارید می توانید از راه دیگری درب صندوق تندر نود خود را باز کنید. در این روش شما با استفاده از پیچ گوشتی یا استفاده از یک چاقو می توانید درب صندوق را باز نمایید.

باید پیچ گوشتی را در داخل قفل ببرید و شروع کنید به فشار دادن و بالا پایین کردن پیچ گوشتی به اصطلاح باید بازی کنید با قفل، بعد از چند لحظه پیچ گوشتی با برخورد به مکانیزم قفل درب صندوق را باز می کند.

این روش ممکن است کمی خطر ناک باشد و به قفل شما آسیب برساند، بهترین راه این است از یک متخصص کلید سازی و قفل سازی کمک بگیرید تا بتوانید به راحتی درب صندوق عقب را باز نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

باز کردن درب انواع خودرو

اخرین مقاله ها