ارائه خدمات کلید سازی به صورت 24 ساعته در تهران

کافیه تماس بگیرید

دسترسی سریع به خدمات کلید سازی

در هر جایی از تهران که هستی و نیاز به کلید سازی داشتی کافیه از خدمات شاه کلید استفاده کنید

معرفی چند راه کار سریع برای باز کردن درب اریسان بدون کلید

باز کردن درب اریسان، یکی از ماشین های ایران خودرو، این ماشین به صورت پژو و وانت است که در ادامه برای باز کردن درب آن به شما روش هایی را آموزش می دهیم.

گاهی ممکن است سوئیچ ماشین را داخل ماشین فراموش کنید و درب ماشین قفل شود، یا ممکن کلید ماشین را گم کنید و درب ماشین هم قفل شده باشد. در چنین موقعیتی شما به دنبال روشی برای باز کردن درب اریسان خود می گردید. این مطلب برای همین موضوع نوشته شده است شما می توانید با خواندن این مقاله از شاه کلید تهران به باز کردن درب اریسان به روش اصولی بپردازید. برای استفاده از خدمات کلید ساز شبانه روزی شاه کلید کافیه وارد این بخش بشید.

باز کردن درب اریسان بدون کلید

باز کردن درب اریسان بدون کلید

در ادامه به شما روش هایی برای باز کردن درب آریسان گفته ایم که می توانید با این روش ها درب ماشین خود را به باز کنید. اما این روش ها ممکن است برای شما دردسر داشته باشد، یا ممکن است شما ابزار هایی که در روش های زیر گفته شده است را نداشته باشید.

در این لحظه باید به شما بگوییم که می توانید به راحتی با کلید سازی شاه کلید تماس برقرار کنید این کلید سازی به صورت سیار در تهران است و با تماس شما در سریع ترین زمان خودشان را به شما می رسانند. نگران خدمات رسانی در ساعات شب هم نباشید. خدمات کلید سازی شاه کلید تهران به صورت 24 ساعته و در هفت روزه هفته برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

برای ارتباط و اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه کلید ساز سیار مراجعه نمایید.

1 استفاده از سیم

یک سیم برداریم، یک طرف سیم را کمی کج کنید، سیمی که برداشتید بهتر است کمی محکم باشد تا زمانی که به قفل گیر داده شد به راحتی بتواند از پس قفل بر بیاید. زمانی که سیم را کج کردید حال نوبت آن رسید که سیم را از دستگیره ی درب وارد درب ماشین شود. داخل درب یک میله ای وجود دارد که باید آن را به بالا فشار دهید. با فشار دادن سیم به سمت بالا قفل مرکزی درگیر می شود و درب ها باز میشود.

سیم را می توانید از بالای درب یعنی بین پنجره و لاستیک آن وارد کنید. و زمانی که به میله ی قفل گیر کرد با سیم را به سمت بالا بکشید. حال می بینید که درب ماشین قفل شده باز شده است.

هر کدام از روش های بالا ممکن است جواب ندهد اگر سعی کردید چند بار و جواب نداد به سراغ روش بعدی بروید.

2 استفاده از بند

یکی از دم دست ترین روش ها و ساده ترین روش ها باز کردن درب ماشین با استفاده بند است. بند یکی از وسایلی است که می توان در هر جایی به راحتی پیدا کرد. حتی می توانید از بند کفش خود استفاده کنید در این روش.

اگر بند بلند نداشید بند کفش خود را بردارید، بند را یک گره ای بزنید که فضایی برای قرار گرفتن قفل داخل گره ایجاد شود. سپس بین درب ماشین و بدنه ی ماشین کمی فاصله ایجاد کنید. مراقب باشید تا به ماشین آسیب وارد نشود. بین فاصله ای که ایجاد کرده اید یک وسیله ی پنبه ای یا نرم قرار دهید جوری که نه درب بسته شود، نه به ماشین آسیبی وارد شود.

به آرامی بند را وارد ماشین کنید. زمانی که قفل داخل گره قرار گرفت، دو طرف بند را به گوشه های شیشه ببرید، دو طرف بند را بکشید تا گره محکم شود. بعد می توانید اهرم قفل را به بالا بکشید تا قفل درب باز شود.

3 استفاده از میله یا پیچ گوشتی

این روش مانند بقیه روش ها باید با آرامش انجام شود تا آسیبی به ماشین وارد نشود. در این روش می توانید با داشتن کمی مهارت درب ماشین را سریع باز کنید. اما این نکته هم در نظر داشته باشید که میله یا پیچ گوشتی می تواند به ماشین شما آسیب وارد کند پس بهتر است با احتیاط این کار ار انجام دهید.

پیچ گوشتی را داخل دستگیره درب ببرید، میله را وارد کنید، میله را با قفل درگیر کنید و اهرم قفل را به سمت بالا بکشید تا درب تارا باز شود.

4 استفاده از اسلیم جم

ابزار اسلیم جم، ابزار حرفه ایی برای باز کردن درب ماشین است. اگر بتوانید ابزار اسلیم جم را پیدا کنید. می توانید به راحتی درب ماشین را بدون دردسر باز کنید.

در این روش کافیه از فضای بین نوار پنجره و لبه ی پنجره اسلیم جم را داخل ماشین ببرید. باید اسلیم جم را به سمت قفل ماشین داخل ماشین ببرید تا این ابزار بتواند، میله ی قفل را بالا بکشد. زمان داخل بردن اسلیم جم به آرامی این کار را انجام دهید تا به سیم کشی و سیستم برقی ماشین آسیب وارد نشود.

زمانی که حس کردید محل قرار گیری قفل را شناسایی کردید می توانید اسلیم جم را به سمت بالا بکشید.

6 تماس با کلید سازی شاه کلید تهران

اما بهترین روش و سریع ترین روش برای باز کردن درب آریسان، یا هر خودروی دیگر استفاده از کلید ساز حرفه ای برای این کار است. کلید ساز های حرفه ای در سریع ترین زمان با بهترین کیفیت می توانند درب ماشین را بدون دردسر باز کنند.

کلید سازی شاه کلید تهران می تواند به شما این خدمات کلید سازی که گفتیم را با بهترین قیمت ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر از این خدمات با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات شاه کلید تهران

باز کردن درب انواع خودرو

اخرین مقاله ها